Zion park/ Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu Zion park/ Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu

Zion park/ Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Bert en Rolien

22 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallooooo allemaal,

Vandaag alweer de 9e dag van de vakantie, alweer bijna de helft dus.
We zijn gister later vertrokken uit Bryce Canyon om even een keer lekker rustig aan te doen..... Uitslapen dus!!!
Ahum, gewoon om 7 uur wakker hè.
Maar wel lekker rustig aan gedaan en tegen 11:00 uur vertrokken richting Zion national park, wat maar een uurtje rijden was.
Hele mooie dag gehad, goed weer, mooie natuur en een heerlijke bergwandeling gemaakt naar de watervallen.
De watervallen waren vanwege de droogte niet veel meer dan een koude douche, maar toch fantastisch hier.
Aan het einde van de dag nog wat gegeten in een leuk restaurantje en even via internet een leuk hotelletje gezocht.
We hadden twee opties, of doorrijden naar Las Vegas of halverwege nog een hotelletje nemen.
Vegas was nog ongeveer een kleine drie uur rijden. Te doen dus.
We zijn nog wel even gestopt bij het hotel midden in de dessert, maar toch besloten om door te rijden naar Las Vegas.
We zagen Vegas al van een afstand te voorschijn komen in de woestijn en de temperatuur liep ook alweer aardig op.
We hebben daar een hotel geboekt, erg mooi, en het is geworden het New York New York hotel. Midden op de strip.
Hier verblijven we twee nachten.
Wat een immens mooi hotel, in Vegas is echt alles mogelijk. We hebben notabene een hele achtbaan voor een gedeelte door en verder buitenom het hotel lopen, echt je wilt het niet geloven.
Het ene hotel is nog gekker als de andere, bij ons loop je het hotel binnen en waan je je in New York, bij een ander is Venetië nagebouwd.
Dit is echt onvoorstelbaar, hier is bijna alles mogelijk.
Verder heerlijke nacht gehad en vanmorgen iets langer geslapen vanwege de regen.
Is het hele jaar bijna droog in Vegas, regent het vandaag en niet een beetje, echt de hele dag regen.
Verder wel een leuke middag gehad en een paar hotels bekeken want je valt van de ene verbazing in de andere als je ziet hoe zo'n gekkenhuis dit eigenlijk is. De ene nog groter en luxer als de ander.
Zo nu zo nog wat eten en dan gaan we de avond weer in. Morgen weer richting de natuur (sequoia national park).
Groetjes aan iedereen.

Ps bedankt voor de leuke berichtjes.

• 23 Augustus 2012 - 23:13

Harma.:

Hallo Rolien en Bert,

Heel leuk om al die verslagen te lezen.
    Je wordt al nieuwsgierig naar het volgende wat jullie gaan schrijven.
    Alleen niet te lang in Vegas blijven plakken he.
    Mits je kermit tegen komt Ha ha
    De foto,s zijn alleen wel een beetje klein,maar goed die zien we wel als julie weer thuis zijn.
    Niet aan denken nog .....

Geniet ervan .

Dikke Knuffel van ons uit Musselkanaal.

• 24 Augustus 2012 - 05:27

Bert En Rolien :

Hè Harma,

Kermit inderdaad nog niet gezien, dus scheelt heeeeel veel geld haha.

En zet je maar schrap voor de foto's nu al rond de 1000
    Langleve het digitale tijdperk.

Liefs terug van hier xxx