Grand Canyon/ Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu Grand Canyon/ Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu

Grand Canyon/ Bryce Canyon

Blijf op de hoogte en volg Bert en Rolien

21 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Zijn we weer.
Twee heerlijke dagen gehad in de Grand Canyon, wat een schitterende natuur is dat zeg.
We hebben er echt van genoten en hebben alle uitkijkpunten gehad en veel foto's gemaakt.
Verder nog naar Camerons geweest, maar dat viel een beetje tegen het was maar 1 winkel met souvenirs.
Tegen de avond weer terug, en wilden we nog naar de sunset, maar toen kregen we wederom een hoosbui, dus maar niet meer gegaan.
S' avonds lekker gegeten in het hotel.
Vanmorgen vroeg opgestaan voor een lange rit naar de Bryce Canyon via Lake Powell,mooie rit met wederom ieder uur weer een ander landschap erg mooi.
In Lake Powell nog even gestopt bij de subway voor een lekker broodje.
Daarna nog even in de haven bij de Glen Canyon gekeken, maar verder niet doorgereden vanwege alle indrukken die we al hadden.
Je kunt wel alles willen zien, maar alles is mooi en indrukwekkend.
Dus we moeten keuzes maken.
Direkt na de middag zijn we aangekomen in de Bryce Canyon.
We zijn gelijk doorgereden het park in en hebben genoten van het mooie weer en de mooie uitzichten.
Wat is dit verschrikkelijk mooi, al die kleuren en vormen echt genieten, en wederom weer veel teveel foto's gemaakt.
Tegen zeven uur maar weer het park uitgereden om een hotelletje te boeken ergens.
Het eerste hotel wat we tegen kwamen was het Best Western.
Hier was het erg druk, dus maar in de lobby gaan zitten en even gebruik maken van het internet.
Volgens booking was het hotel vol, maar bij navraag bleken ze nog een kamer vrij te hebben en die hebben we dus geboekt.
We zitten hier op een mooie plek midden in het bos aan een meer. Supermooi uitzicht.
Morgen gaan we rustig aan doen en heerlijk genieten.

• 21 Augustus 2012 - 14:46

Barry En Harry Nijdam:

Hoi Bert en Rolien
    Wat een mooie reis maken jullie het is leuk om het te lezen.
    We wensen jullie nog veel reisplezier geniet er van
    Lieve groetjes vanuit Leens
    Barry Harry

• 22 Augustus 2012 - 01:00

Jannet:

Verslag gelezen en foto's bekeken! Prachtig. Wat een indrukwekkend land! Genietze morgen van de rustdag. Even een beetje bijkomen van alle indrukken. Xx liefs

• 22 Augustus 2012 - 15:09

Rina:

Heey kanjers,
    Wat geweldig zeg...ik ben stiekum een beetje jaloers en moet vaak aan jullie denken, ik ben al een kei geworden in het om rekenen van de tijd...als ik naar bed ga hebben jullie nog een groot deel van de middag en avond voor de boeg.
    mooie fotos en verslagen leuk om te lezen.
    Geniet nog heerlijk van de natuur en elkaar en alles waar maar van te genieten valt, jullie verdienen het!
    liefs en een dikke X Rina en haar 4 boys.