Santa Barbara/ Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu Santa Barbara/ Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu

Santa Barbara/ Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Bert en Rolien

02 September 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo lieve mensen,

Vandaag maar even het laatste verslag uit Amerika, want de vakantie zit er bijna weer op.
Vanavond om 18:00 uur L.A. Tijd en 3:00 N.L. Tijd vliegen we weer richting Amsterdam, waar wij om 14:50 uur N.L.tijd weer landen.
We hebben de laatste dagen heerlijk rustig aan gedaan en heerlijk geluierd en genoten van de zon.
Lekker lezen en een paar dagen bijna geen auto gebruikt, behalve voor de boodschapjes.
Oceana was een mooi hotel aan het strand, alleen was het water aan de frisse kant.
Veel zwemmers waren er dan ook niet.
Tevens werd er gewaarschuwd voor haaien, zijn het geen beren dan zijn het wel haaien, maar anders dan de beren, zijn we deze beesten gelukkig niet tegen gekomen. Na 3 nachten in dit hotel, zijn we vrijdagsmiddags tegen 12:30 uur vertrokken richting Los Angeles.
We zijn weer via de mooie kustroute gereden en hebben nog lekker gepicknickt langs het strand.
Onderweg zijn we nog even omgekeerd, want Rosco P. Coltrane (sheriff uit de Dukes of Hazzerd) moest nog even op de film, deze stond te laseren langs de route. En daar hebben we onze lol wel over gehad onderweg.
Daarna via Malibubeach, waar prachtige huizen langs de kust staan, en Santa Monica naar Los Angeles gereden.
Tegen 16:30 uur aangekomen in het hotel, ongeveer 8 km van het vliegveld af.
Nog even de stad in geweest, en gegeten aan het strand.
Het was hier erg druk i.v.m. vakantieweekend van de Amerikanen(laborday).
Gistermorgen heerlijk op het terras bij het hotel gezeten en s'middags de stad in,waar een braderie was i.v.m. Laborday.
Zo, nu vandaag de laatste dag.
Koffers inpakken en wat aanrommelen.
Vanmiddag auto inleveren en naar het vliegveld om weer naar huis te gaan.
We hebben het hier erg naar onze zin gehad en veel indrukken opgedaan. We moesten de eerste paar dagen echt op gang komen omdat je gewoon moet wennen dat alles hier zo groot is.
(grote 10,12 balans snelwegen door de stad, grote auto's, enorme afstanden, we voelden ons af en toe net van die Japanners in Europa die ook van Londen via Parijs naar Amsterdam gaan.
Maar we waren snel gewend aan alles en echt prachtige dingen gezien, alles is mooi, maar niet te vergelijken met elkaar.
Kortom SCITTERENDE VAKANTIE gehad, om niet te vergeten.
Tot volgende week.