Las Vegas/Hooverdam/Bakersfield - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu Las Vegas/Hooverdam/Bakersfield - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu

Las Vegas/Hooverdam/Bakersfield

Blijf op de hoogte en volg Bert en Rolien

24 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Gisteravond de laatste avond in Vegas.... een droge avond dat wel.
We hebben zo nog een rondje over de strip gemaakt en via Parijs, Venetië weer naar New York gewandeld.
Wat een immens grote hotels. Zo varen in hotel Venezia de gondels door het hotel, en hebben ze verschillende pleinen nagebouwd.
Prachtig om een keer gezien te hebben.
Verder op de terugweg nog een mooie vulkaanshow gezien met veel vuur en rook en bijpassende muziek.
Bij terugkomst hadden we ook de nodige km in de benen en zijn we tegen half twee in ons bedje gekropen.
Tegen 9 uur wakker geworden en na een douche en koffie en tussendoor nog ff gefacetimed met Ralf, erg leuk, zijn we in de auto gestapt richting Hooverdam, dit is een dam die in 1931-1938 gebouwd is om het water dat anders voor overstromingen zorgde, op te vangen en te verdelen over de verschillende gebieden.
Dit is de grootste dam van Amerika en is aan de bovenkant 15m breed en aan de onderkant 200 m breed. Erg mooi.
Hier hebben we wat kiekjes gemaakt en hebben we een indrukwekkende helikoptervlucht gemaakt. Erg mooie beleving, want je ziet het allemaal nog mooier vanuit de lucht.
Mooie film van gemaakt, en natuurlijk foto's.
Daarna via de dessert richting Bakerfield gereden, waar we tegen 19:00 uur aankwamen in het hotel.
Morgen weer verder richting de grote bomen van het Sequoia National Park.
Nu jullie allemaal weer ontwaken, gaan wij zo slapen.
Tot laterrrrr.

• 24 Augustus 2012 - 21:31

Aniek :

Hallo Bert en Rolien is het bij julli leuk en mooi weer bij ons minder mooi weer
    Wij hebben het paard goed verzorgd

Goedjes aniek en manon