Dag 22,23 en 24 - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu Dag 22,23 en 24 - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu

Dag 22,23 en 24

Door: Bert en Rolien

Blijf op de hoogte en volg Bert en Rolien

23 April 2014 | Verenigde Staten, Denver

Zondag 20 April

Zo heerlijk geslapen in het hotel in Denver. Lekker veel ruimte, dat is toch wel weer lekker hoor.
Al moet ik zeggen de camper bevalt ons super.
Vandaag 1e paasdag heerlijk ontbeten en daarna een kerk bezocht waar we de vorige keer niet in geslaagd waren, waren wij nu bijna de enige blanken.
De kerk begon om 10.00 uur, maar om 10.30 kwam er nog steeds van alles binnen. Er wordt niet zo nauw gekeken hier.
Weel veel beweging hier bij de mensen, echt een keer leuk om mee te maken. Dansen ,zingen , klappen echt leuk.
Toen begon de preek, maar na 3 kwartier was hij nog bezig.
De beste man preekte ook nog met een luide stem, waar het nogal onrustig van werd.
Om 12.00 uur was hij al een uur bezig. Toen hadden wij zoiets van het is goed zo.
Buiten aangekomen was het heerlijk rustig. Daarna even bijkomen bij de starbucks en genieten van een heerlijke bakje (xl formaat) koffie in het zonnetje.
We wilden nog langs een outlet maar deze bleek gesloten, zijn we naar statepark Barr Lake gegaan en daar heerlijk genoten van de natuur en de zon.
Tegen vijven zijn we nog even langs roadbear gereden om te kijken waar ze precies zaten om vervolgens door te rijden naar denver downtown om daar nog even heerlijk in het centrum van de stad te gaan eten.
Het was toch nog weer een volle dag geworden.

Maandag 21 April

We waren alweer vroeg wakker. Maar een beetje aangerommeld we hoefden pas om 12.00 uur uit ons hotel.
Toen we tegen 9.30 bij het ontbijt aankwamen was alles alweer opgeruimd.
Het was voor de amerikanen gewoon weer maandag, daar hadden wij natuurlijk geen rekening mee gehouden. Maar gelukkig konden we nog gauw wat krijgen, al was het lekkerste al wel alllemaal opgeruimd.
Daarna naar de outlet die gister gesloten was en vandaag bleek hij wel open. Hier nog een paar uurtjes vertoefd, daarna naar de camping statepark cherry lake.
Mooie natuurcamping, hier blijven we 2 nachtjes staan.
Deze camping ligt ongeveer 30 km van road bear af, dus dat is wel te doen op woensdagmorgen.
Daarna nog ff fikkie gestookt op onze campingplaats, ze hebben hier overal fire places bij de plaatsen, echt super.

Dinsdag 22 April

Zo, de een na laatste dag is aangebroken, helaas helaas.
Vandaag de was maar weer gedaan zodat we thuis bijna niets meer hoeven doen. Alles is al schoon, lekker hoor.
Camper wat opgeruimd en schoongemaakt en wat geluierd in de zon, heerlijk een graadje of 26.
S' middags nog even de camper weer gestart voor de laatste boodschapjes voor thuis en de koffers zitten weer stampvol.
Gelukkig schijn je 18 kg per persoon aan handbagage mee te mogen nemen bij Delta airlines, dus dat is wel een uitkomst.
Nog even een paar Cyottes gespot op het park tijdens een rondritje en nu maar even het laatste verhaaltje op het blog zetten.
Morgenvroeg 8.00 uur willen we vertrekken richting roadbear zodat we daar na nog even getankt te hebben rond 9.00 uur aankomen.
We vliegen pas om 15.45 plaatselijke tijd vanaf Denver naar Mineapolis alwaar we 45 minuten hebben om over te stappen op de vlucht naar Amsterdam.
We komen dan donderdagmorgen plaatselijke tijd 10.45 uur aan in Amsterdam.
Dat wordt dus een nachtje inhalen.
Iedereen bedankt voor het volgen en het sturen van appjes en berichtjes en we zien jullie weer in Nederland, waar jullie de verhalen wel allemaal gaan horen.

Bedankt en tot in NL.

Groetjes Bert en Rolien.

• 23 April 2014 - 08:34

Harma:

Wij wensen jullie een goede en veilige vlucht terug.
    En zien er naar uit om elkaar weer te zien.
    Een dikke knuffel en kus alvast van ons.xxxx

• 23 April 2014 - 10:31

Stephanie:

Wauw ziet er allemaal mooi uit.
    Liefs Stephanie

• 23 April 2014 - 14:50

José:

Goede reis terug en ook jullie bedankt voor de prachtige reisbeschrijvingen was leuk om te volgen

• 23 April 2014 - 23:57

Jannet:

Goede reis terug! Morgen weer lekker in je eigen bedje. Ook wel weer lekker, toch? En dan zaterdag Koningsdag vieren. Hopelijk zijn jullie dan weer een beetje bijgekomen van de jet-lag. In ieder geval veel plezier!
    Liefs, Jannet xx