Dag 9 Maandag 7 April - Reisverslag uit Elk City, Verenigde Staten van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu Dag 9 Maandag 7 April - Reisverslag uit Elk City, Verenigde Staten van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu

Dag 9 Maandag 7 April

Door: Bert en Rolien

Blijf op de hoogte en volg Bert en Rolien

08 April 2014 | Verenigde Staten, Elk City

Vanmorgen weer afscheid genomen van de Roadbearfriends en rond 9.15 uur vertrokken in de richting van Oklahoma City.
Rolien had een outlet gevonden en daar zouden we eerst naar toe gaan. Rond half 1 even gestopt om te tanken en ff een hapje te eten bij Dannys. Was goed te eten trouwens, we hadden een soort van mexicaans eten lekker scherp. Na een uurtje de camper weer de snelweg opgestuurd en een uurtje later arriveerden wij dan in Oklahomacity. Ik had de tomtom op het adres ingesteld van de outlet, alleen waren we inmiddels downtown Oklahoma City en nog geen Outlet gespot. Maar een beetje door het centrum gereden van de stad tot we internet verbinding hadden ergens. Daarna het goede adres ingevoerd en jawel het bleek een km of 10 verderop te liggen. Met de ipad en google maps kwamen we dan een kwartiertje later dan toch bij de outlet aan. Hier hebben we zowel voor Rolien als voor mij toch wel verschillende koopjes kunnen scoren, daarna ook nog even een andere zaak binnen gelopen om iets te kopen. Alleen toen we wilden afrekenen met de creditcard zei de man achter de kassa dat de betaling niet lukte. Of we veel geld uitgegeven hadden die dag? We schrokken allebei want veel geld uitgegeven, nee we hadden getankt en nog wat kleine dingetjes betaald. Ik denk nog geen 200 dollar. Dus daar kon het ook niet aan liggen. Nou dan gaan we eerst eens kijken hoe dat zit want je weet maar nooit tegenwoordig met al dat misbruik van die passen. We zijn maar vertrokken richting Amarillo om dan maar eerst een camping op te zoeken en dan uit te zoeken hoe het zit. Hadden we net een camping gevonden in Elk City en hadden het spul staan ging onze mobiel. Ik zag al aan het nummer dat het amsterdam was en zei tegen Rolien daar heb je de Visa al. En ja hoor ze hadden de kaart maar geblokkeerd en wilden eerst zeker weten of het klopt dat wij in Amerika zaten want er ging zo vaak iets mis. Nou geen probleem hoor nu weten we in ieder geval zeker dat er niets mee aan de hand is en dat we morgen gewoon weer kunnen betalen. Het was weer een leuke dag. Morgen richting Palo Duro Canyon Statepark.

• 08 April 2014 - 16:12

Jannet:

Dat heb je goed geregeld, Bert, dat Visa het koopgedrag van je meissie een beetje in de gaten houdt.
    Leuk verslag weer!
    Ik ga morgen 5 dagen naar Moraira, Spanje. Daar zal een tapasje en wijntje ook wel lekker smaken, denk ik.
    Lieve groeten, Jannet ( en ook de hartelijke groeten van Koen, Karlijn en Ed)

• 08 April 2014 - 22:19

Jeanette:

Hee luitjes!!

Fijn dat jullie zo genieten!! Misschien een tip
    Om de mensen van de bank jullie "waar ben je nu adres " te geven

• 09 April 2014 - 03:54

Jim, Corina, Christian, Pamela:

Hey Road Bear Friends, wij waren nieuwschierig naar jullie verhalen, dus even lekker doorgelezen. Wij gaan morgen naar Palo Duro en daarna een lekkere steak eten.
    Goede reis en tot horens of ziens weer!!!

Heel veel plezier.

Groetjes,
    jullie Road Bear Friends.