Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Musselkanaal, Nederland van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Musselkanaal, Nederland van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert en Rolien

26 Maart 2014 | Nederland, Musselkanaal

Goedemiddag,

Zo de laatste dagen van werken tikken langzaam weg en wij maken ons langzaam op voor de grote reis naar de USA.
We zijn al bezig met de laatste dingetjes bij elkaar te zoeken en de koffers langzamerhand in te pakken.
Steeds kom je weer iets tegen waarvan je denkt, dat moet ook nog mee.

We hebben er superveel zin in.....heerlijk een aantal weken de boel de boel te laten en lekker rondreizen met de camper door de USA.
Zaterdag 29 Mrt gaan we naar Amsterdam, vanaf daar vliegen wij zondag morgen om 8.00 richting USA.
Het is weer eens iets anders om met een camper te gaan.
We hebben een nieuwe camper gehuurd die wij vanaf de fabriek moeten halen in Middlebury (IN).
Uiteindelijk moeten we de camper weer inleveren in Denver.
Daartussen mogen we zelf bepalen welke route we gaan maken.

Het ligt in de planning om eerst richting het zuiden te trekken (Florida) om vervolgens westwaarts te gaan en dan via verschillende bezienswaardigheden en National parks uiteindelijk 24 dagen later in Denver de camper weer in te leveren.

Leuk dat jullie ons volgen en ik hoop dat we regelmatig een verslagje kunnen plaatsen hier.
We vinden het natuurlijk ook leuk om berichtjes van jullie te krijgen.

Groetjes Bert en Rolien

• 26 Maart 2014 - 17:56

Ralph:

Leuke vooruitzichten. Goede voorbereidingen gewenst. Geniet ook daarvan. Voorpret is ook pret.

• 26 Maart 2014 - 22:38

Gert:

Lijkt me een hele gave tocht. Benieuwd naar jullie avonturen! Ontzettend veel plezier gewenst. Over een tijdje luister ik graag naar de verhalen tijdens het leggen van een kaartje. Goede reis ;-)

• 27 Maart 2014 - 10:59

Jose:

Natuurlijk gaan we jullie volgen geniet ervan en alvast n hele fijne vakantie wordt vast een prachtige reis met veel nieuwe indrukken enjoy heel veel liefs

• 29 Maart 2014 - 08:17

Gea Jansen:

Een hele goede reis toegewenst!!

• 29 Maart 2014 - 15:11

Pa En Ma:

Veel plezier liefs van ons

• 02 April 2014 - 21:48

Pa En Ma:

Rolien wil je wel even laten weten of onze berichtjes ook doorkomen bedankt en dikke kus