San Fransisco/ Carmel/ Santa Barbara - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu San Fransisco/ Carmel/ Santa Barbara - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu

San Fransisco/ Carmel/ Santa Barbara

Blijf op de hoogte en volg Bert en Rolien

29 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na nog een half dagje in San Fransisco rondgereden te hebben, om nog verschillende dingen te bezoeken zoals het strand en de wereldberoemde Golden Gate bridge, zijn we richting Los Angeles vertrokken.
Via de kustroute no.1 afzakken en dan zien wanneer we er flauw van zijn.
In Monterey waren we er flauw van, dus daar maar aan de kust iets zoeken.
Mooie bed en breakfast aan de oceaan, dat is wel een mooi plekje voor ons.
Aangebeld en gevraagd of ze nog plek hadden, en ja hoor nog plek.
Das mooi, ja nu de prijs nog. Dat was iets minder........ahum 300 dollar per nacht.
Maar wel een kamer met rondom glas en oceanview, en dat was dan inclusief glaasje wijn en koekjes en kaas in de namiddag.
Nou laat maar.....we zijn maar weer doorgereden.
Na enig zoeken kwamen we terecht in Carmel. Hier was Clint Eastwood de burgemeester in 1986 tm 1988.
Een kunstenaarsdorpje waar de dames de hakken niet hoger mogen hebben als 5,7 cm, en waar geen neonreclame mag hangen en schreeuwend verlichte naamborden of huisnummers gebruikt mogen worden.
Leuk hotelletje gevonden hier en s'avonds een heerlijke steak gegeten.
Volgende dag weer verder langs de coastride 1, en genoten van de fantastische uitzichten en van de steile Cliffs.
Tegen de middag nog ff gestopt bij de subway voor weer een heerlijk broodje.
In de namiddag zijn we dan weer na een stevige rit van 400 km aangekomen in Santa Barbara.
We zitten hier in hotel Oceana en hebben prachtig uitzicht op de oceaan. Verder mooie tuin en strand op 50 m afstand.
Hier houden we het wel even vol.
We blijven hier dan ook 3 nachten( waarvan reeds 1 om), omdat het maar 2 uurtjes rijden is naar Los Angeles.
Verder leuk kneuterig stadje met leuke winkeltjes en restaurantjes.Kortom alles binnen handbereik.
Zo vermaken wij ons nog wel even.
Heerlijk paar dagen niets, zon zee strand lekker eten en elkaar haha wat wil je nog meer.
Eerst maar weer de groetjes en tot laters
Xx

• 30 Augustus 2012 - 11:00

Jannet:

300 dollar? Hoeveel flessen wijn van de Bodega heb je daar wel niet voor?
    Geniet nog even van alles, maar vooral van elkaar!

Liefs xxx

• 30 Augustus 2012 - 16:56

José:

flauw hoor dat jullie niet in die mooie dure kamer zijn gaan zitten heb ik een keer in een film gezien was spectaculair, onzin natuurlijk je zou niet goed wijs zijn of teveel geld hebben en van gekkigheid niet meer weten wat je moet doen, de foto's zijn ook weer erg mooi, genietze nog
    groetjes

• 31 Augustus 2012 - 12:25

Geja :

Ben er vanmorgen eens even voor gaan zitten om al jullie verslagen en foto's te lezen en te bekijken.
    WAT HEBBEN JULLIE EEN MOOIE VAKANTIE.
    Zoveel gezien en veel indrukken op gedaan. Volgens mij echt de moeite waard.
    Heel veel dingen,- denk ik-, echt Amerikaans; groot en nog groter, maar ook veel mooie natuur wat niet te beschrijven valt.Heel bijzonder! Mooi dat we op deze manier mee kunnen genieten.
    Geniet ervan en groeten vanuut de Mussel

Tags: .