Dag 1 Los Angeles - Reisverslag uit Musselkanaal, Nederland van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu Dag 1 Los Angeles - Reisverslag uit Musselkanaal, Nederland van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu

Dag 1 Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Bert en Rolien

16 Augustus 2012 | Nederland, Musselkanaal

Vandaag maar eens in de auto gestapt om iets van L.A. te zien.
We zijn richting Santa Monica gereden om daar wat te eten en de pier te bekijken en te genieten van het mooie weer.
Het was erg druk onderweg,als je bedenkt dat Santa Monica nog steeds onder L.A. valt en wel 100 km in doorsnee is, kan dit wel kloppen.
Mensen wat een ......immens grote stad is dit!!!!
We hebben heerlijk gegeten in een restaurant aan zee.
Daarna richting Hollywood gereden om hier wat rond te kijken.
Schijnt er net een première te zijn van een film waarin kopstukken als sylvester stallone, Schwarzenegger en van Damme in meespelen.
Dus maar even blijven kijken en hebben nog wat foto's kunnen maken van de kopstukken tussen deze hysterische mensenmassa.
Daarna nog wat mensen gekeken vanaf het terras en tegen 23:00 uur weer terug naar het hotel. Moe maar voldaan.
Welterusten.

• 17 Augustus 2012 - 08:25

Ed En Jannet:

Ha kanjers! Leuk om jullie belevenissen te volgen. Het is dus toch gelukt, ik was een puntje vergeten.
    Geniet er maar lekker van. Jullie verdienen het! Dikke knuffel!

• 18 Augustus 2012 - 13:58

BERT EN ANITA LOK:

leuk om deelgenoot van jullie reis te zijn. heel veel plezier en we blijven jullie volgen. gr bert en anita

• 18 Augustus 2012 - 15:56

Bert En Rolien :

Goedemorgen of goedemiddag voor jullie. Ja het is hier 6:30 uur in de morgen,erg vroeg nog dus.
    We zijn eergisteren vanuit L.A. Vertrokken naar Palm Springs, door een ietwat saaie rit veel highway door de stad en nog een stop te hebben gemaakt bij een shoppingmall voor het kopen van een koelbox, zijn we midden in de woestijn in een oase van groen in palm springs beland.
    Bij het uitstappen kregen we gelijk een tik voor ons hoofd, zo warm was het hier. Het was hier 40 graden en daar moet je toch wel ff aan wennen!!!!!!!
    Mooi hotelletje gevonden via internet voor 80 dollar, dus wij naar binnen koste de kamer bij hun 109 dollar. De iPad laten zien met de aanbieding maar het bleef dezelfde prijs.
    Dus zaten wij in de lobby het hotel te boeken voor de aanbiedingsprijs, 5 minuten later was het allemaal geregeld.
    Erg leuk hotel met kamerdeur 5 meter van het zwembad af, waar we heerlijk geluierd en gezwommen hebben.
    S,avonds bleek er nog markt te zijn en hebben we lekker gegeten.

De volgende dag vroeg op (6.30uur) en na het ontbijt weer op pad.
    Deze dag werd een rit door de woestijn richting Laughlin, ongeveer 350 km. Vanaf hier is het nog 330 naar de Grand Canyon.
    Mooie rit gehad met steeds weer een ander mooi stukje natuur met veel verschillende kleuren.
    Maar erg droog was het hier wel allemaal.
    Nog een paar keer gestopt om wat foto's te maken en te filmen.
    Je rijd hier soms rond en dan herken je dingen uit die oude westernfilms heel grappig.
    Hotel hadden we geboekt in Laughlin.
    Onderweg daar naartoe gingen we over van de staat Californië naar nevada