Aankomst LA - Reisverslag uit Musselkanaal, Nederland van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu Aankomst LA - Reisverslag uit Musselkanaal, Nederland van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu

Aankomst LA

Blijf op de hoogte en volg Bert en Rolien

15 Augustus 2012 | Nederland, Musselkanaal

Hallo allemaal....

Ons eerste ontbijtje genuttigd in Los Angeles... bij gebrek aan brood maar een Apple muffin genomen erg lekker maar 1 is ook gelijk genoeg. Dus nu maar even op zoek naar een shoppingmall op zoek naar iets van brood.
We hebben een goeie vlucht gehad gister alleen duurde de tussenlanding in las vegas wel erg lang. Iedereen moet door de douane foto maken, vingerafdrukken maken en dan moeten er 300 mensen door 2 controlehokjes....pfffff.
Maar ja hebben we hebben vakantie moet je maar denken.
Tot slot van rekening eindelijk weer in het vliegtuig misten er 3 passagiers...die hadden denk ik gehoord dat er een optreden was van de chippendales of zoiets.....maar door oplettendheid van andere passagiers, die hadden gezien dat de 3 personen las Vegas in waren gegaan, konden na een 2 uur vertraging eindelijk richting L.A.
Goede landing gehad in L.A. Daarna auto halen en naar het Hotel.
Nu heerlijk geslapen en een leuke dag van maken.

• 15 Augustus 2012 - 22:58

Harma:

Hallo BenR

Fijn dat alles goed is gegaan met de vlucht.
    Maak er maar een leuke tijd van en wij zullen jullie wel volgen.

Liefs WenH