Begin vakantie / Amsterdam Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu Begin vakantie / Amsterdam Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu

Begin vakantie / Amsterdam Schiphol

Door: Bert en Rolien

Blijf op de hoogte en volg Bert en Rolien

29 Mei 2015 | Nederland, Amsterdam-Zuidoost

Hoi allemaal,

Nadat de koffers waren ingepakt en nog enkele verschuivingen van de ene naar de andere koffer en weer naar de handbagage om toch maar weer alles mee te krijgen............je mag ook maar 23 kg meenemen in 1 koffer .....is ook wel een beetje weinig natuurlijk en verder nog iedereen ff gezien te hebben, zijn we vertrokken naar van der Valk bij Amsterdam Morgen om 8.00 uur naar schiphol en dan.....gaat de reis beginnen. We gaan zaterdagmiddag de camper halen en vertrekken dan richting het eerste punt Waterton N.P. Het is de bedoeling een rondreis te maken door zuidwest Canada en Noordwest USA. We proberen regelmatig even iets op dit medium te zetten om ook jullie een beetje op de hoogte te houden.
Veel leesplezier en tot over 4 weken.

Groet Bert en Rolien

• 29 Mei 2015 - 20:24

D BLAAUW:

hallo Nederland

Blij dat jullie veilig en wel zijn overgekomen een hele fijne reis,

ent kopie der gaoud bie hooln he en tot de volende keer

Doeeeeei kus pa en ma

• 30 Mei 2015 - 03:07

Rolien:

Gaan we doen pa. Komt goed liefs en dikke kus ook voor ons mam