van Nashville naar Memphis - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu van Nashville naar Memphis - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Bert en Rolien - WaarBenJij.nu

van Nashville naar Memphis

Door: Bert en Rolien

Blijf op de hoogte en volg Bert en Rolien

04 April 2014 | Verenigde Staten, Memphis

Dag 5 Donderdag 3 April

Hallo allemaal, zo hebben jullie niets te lezen en zo staat er
weer van alles op. We zijn vanuit het mooie Nashville vertrokken richting Memphis, de stad van Elvis Presley. Voor vandaag viel er niet zoveel te melden. We zijn naar Memphis gereden en hebben in Memphis het visitorcenter nog aangedaan waar we nog een heel verhaal kregen over wat er te doen was in Memphis. We hebben al wel vast kaartjes gekocht voor Graceland het landgoed van Elvis.
We staan op een camping precies tegenover het huis van Elvis een erg mooi huis. Vanmiddag nog met een amerikaans echtpaar een wijntje gedronken en hem nog gevraagd voor een paar tips voor de verdere route. Hij had er nog wel een paar. Morgenvroeg gaan we dus op tijd naar Graceland dit is 2 min lopen vanaf de camping, mooi dichtbij. Morgen verblijven we dus nog de hele dag hier en dan gaan we zaterdagmorgen richting Hot Springs. Het was hier vanmiddag trouwens 27 graden en de korte broek is aan.

Gr. Bert en Rolien

• 04 April 2014 - 08:38

Ralph :

Hoi B&R, zo te lezen hebben jullie het goed naar je zin en ook al erg veel gezien. Leuk joh. Liefs vanuit Arnhem.

• 04 April 2014 - 21:59

José:

Zo te lezen gaat het prima, een mooi camper lekker ruim,trucker Rolien is toppie, het verslag leest als n boek, ben erg benieuwd naar het vervolg heel veel plezier liefs van ons

• 05 April 2014 - 13:09

Henny/Edo:

Mooi te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben met mooi weer. Geniet er maar van. Hier alles OK en met Abeltje ook. Henny haar verjaardag was vorige week zaterdag geweldig. Eten was heerlijk en de kinderen hebben zich goed vermaakt in het speelgedeelte (zwait veur de kop). Iedereen was aanwezig, behalve jullie natuurlijk. Zondag was het prachtig weer, hebben nog 27 km gefietst net Bar/Har. Maandag nog familie en kennissen op bezoek gehad. Al met al wel druk doch erg gezellig. We lezen met veel plezier jullie berichtjes, wel een belevenis daar.
    Groetjes van hier Henny/Pa

• 05 April 2014 - 14:40

Dirk Blaauw:

P en M het vakantieverslag gelezen en zo te horen gaat alles naar wens das mooi,zo te horen bevalt het jullie goed en de camper
    we zijn blij dat jullie lekker mogen genieten van al het mooie, dat te mogen zien is een groot voorrecht
    de foto,s zullen t.z.t nog wel komen
    met ons is alles nog okeeeee alleen nog wat snotterig maar ik zeg maar zo dat hoort er bij

nog een omhelzing en tot ziens daaaaaag

• 05 April 2014 - 15:25

Janneke:

Leuk om alles te lezen geniet er maar lekker van. groetjes ?Janneke